منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز
منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز

چه می کنه این ساندیس!!!!

بالاخره دیروز ما نفهمیدیم که مردمی که برای راهپیمایی 22 بهمن اومده بودند ساندیس خوردند یا نه؟!!! البته عزیزی می گفت که بهش ساندیس نرسیده!!!! یه نفر دیگه هم می گفت که مثل اینکه بوی پلوکباب هم اومده!!!!!!!!! اما ما هم مثل اون عزیز اولی، چیزی بهموون نماسید!!!! البته توی این چند سال اخیر که هر چی رفتیم، هیچی به ما نماسید!!!! جز پول دیه!!!!!!

تعجب نکنید!!!! تا حالا تو هر راهپیمایی شرکت کردم، دو، سه تا دیه رو دادم!!!! البته تقصیر خودمه که مشت رو محکم توی دهن آمریکا و اسرائیل و انگلیس خوابوندم!!! نامردا، سه تایی شاکی می شن!!! ما هم مجبور به پرداخت دیه شدیم!!! ولی خودمونیم، عجب رویی دارم!! هر چی دیه پرداخت می کنم، ‌باز هم می رم راهپیمایی!!!

از اینا بگذریم!!! مسئله اصلی ما انرژی هسته ای!!!! ببخشید، ساندیس بود!

دیروز حداقل 5 میلیون نفر تو تهران در حال راهپیمایی بودند!!! یعنی رسانه های غربی که اعلام کردن، این همه آدم ساندیس خوردن و به عشق ساندیس اومدن، یعنی می خوان بگن که ما تونستیم این همه تولیدات میوه جات رو بالا ببریم که مازادش رو دادیم مردم بخورن؟!!! بعضی رسانه ها هم که فرمودن بوی پلو کباب هم اومده!!!! پس در صنعت طیور هم الحمدلله به خودکفائی رسیدیم!!!!

دکی جون!!! ریاست جمهوری از شیر مادر حلالتر!!!! بابا دست مریزاد! تند تند ما رو توی بعضی از صنایع خودکفا کردی!!!!

فقط یه معادله مجهول این وسط اینه که کی پلو کباب رو با ساندیس می خوره که رسانه های غربی اینجوری سوتی دادن و قبلش با هم هماهنگ نکرده بودن؟؟؟!!!!

بعضی رسانه ها هم نوشته بودن که اینا مزدوران رژیم بودن!!!! موندم این حکومت چه جوری 70 میلیون مزدور پیدا کرده که تونسته بکشونه تو خیابون!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد