غنیمت خوارها

کلیپ غنیمت خوارها 

در این کلیپ رئیس جمهور با آگاهی از جریان انحرافی پاسخ های قاطعی را به این جریان می دهد. 

در ادامه نیز برای مقابله با معضل بی حجابی راه حل های مناسبی ارائه می دهد.

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۱۴ مگابایت) :  سرور 1  یا   سرور ۲ 

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۷ مگابایت) :  سرور 1


از دوستان کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه می خواهم که اجازه دهند دغدغه های جریان ارزشی انقلاب اسلامی به راحتی در فضای سایبر منتشر گردد و برای چندمین بار این وبلاگ را مورد لطف خود قرار ندهند چراکه اتخاذ سیاست های نادرست و چکشی به جای فرهنگ سازی پایه ای و برنامه ریزی شده در فضای سایبر فرصت ها را به تهدید مبدل خواهد نمود.

بازگشت مختار

بازی بازگشت مختار

 

در این بازی همانند مختار از دشمنان انقلاب اسلامی انتقام خواهید گرفت.

دانلود بازی (حجم : ۳۳ مگابایت) :  سرور 1  یا  سرور ۲

لگوی بازی :

- از آنجا که این بازی از طریق اینترنت منتشر می شود اصلی ترین محدودیت در طراحی حجم بازی بود ، لذا به منظور جلوگیری از افزایش حجم ، بازی به صورت یک مرحله ای و خلاصه شده طراحی شده است. 

- کسانی که ما را به دلیل انجام چنین کارهایی به خشونت طلبی متهم می نمایند بدانند که این کارها تنها قطره ای از خشم انقلابی ملت ایران است که در فضای سایبر نمود پیدا کرده است.

تصاویری از بازی (برای بزرگتر شدن تصاویر روی آنها کلیک نمایید) :

   

   

    

       

 

فتنه تلخ

کلیپ فتنه تلخ

روایتی نو از فتنه گران ، حامیان فتنه و خواص بی بصیرت 

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۸/۴ مگابایت) :   سرور ۱   یا   سرور 2   یا   مستقیم

دانلود با فرمت 3gp (حجم : ۵/۲ مگابایت) :    سرور ۱   یا   سرور 2

 

شربت توهم

 


منتخبین همایش "فصلی نو در بصیرت" معرفی شدند. در اين مراسم از بين يك هزار و 200 سايت و وبلاگ نامزد در دومين همايش بزرگداشت هشت ماه نبرد سايبری، هفت پايگاه معرفی شدند.
در اين همايش در بخش پايگاه فعال و وبلاگ نويسی، پايگاه «يك سال پيش همين روزها» به‌ عنوان برگزيده معرفی شد و در بخش پايگاه‌های فعال در فيلم و صوت با حضور نامزدهای فراوان پايگاه «نفوذی» رتبه برگزيده را از آن خود كرد و پايگاه سايبری «تلخندك» نيز در بخش پایگاه های فعال در عکس و طرح رتبه برگزيده را كسب كرد. در بخش خبرگزاری‌ها و سايت‌های خبری «جوان آنلاين» برگزيده شد و در بخش سايت‌ها و پورتال‌ها نيز پورتال «بچه‌های قلم» موفق به كسب عنوان برگزيده شدند. در بين شبكه‌های اجتماعی نيز شبكه «نت ايران» برگزيده شد و در نهايت «مانور سايبری ولايت» در بخش جنبش‌های وبلاگی و وبلاگ‌های گروهی عنوان برگزيده را از آن خود كرد.

متن کامل خبر .... کلیک کنید

 

بچه ها .... فتنه

کلیپ طنز  بچه ها .... فتنه

در این کلیپ سعی شده است تا ابعاد و اعماق فتنه به زبان قابل فهم برای کودکان

نمایش داده شود. این اقدامات سبب می شود تا تیم های پایه کشور بصیرت لازم

را کسب کنند تا در آینده برای انتخاب تیم ملی مشکل نداشته باشیم !

این کلیپ شامل شخصیت های پینوکیو  ، پروفسور بالتازار ، جیمبو ، پت و مت

و چند شعر از عمو پورنگ می باشد.

 

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۳/۴ مگابایت) :     سرور ۱     یا    سرور 2

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۱۵ مگابایت) :    سرور ۱     یا    سرور 2

 

شام عروسی

کلیپ طنز شام عروسی

 

در این کلیپ توصیه هایی جهت خوردن شام عروسی به فتنه گران صورت پذیرفته است.

ظاهرا عده ای در خوردن این شام زیاده روی کرده بودند به طوری که  این شام تا مراسم

۱۴ خرداد بر دلشان سنگینی می کرد که البته مردم کاری کردند که این شام تحلیل برود.

تبعات این سنگینی برای عده ای هم به حدی است که به هزیان گویی دچار شده اند و

حرکت های خود جوش مردمی را سازمان دهی شده تلقی می کنند.

 

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۶/۱ مگابایت) :     سرور 1    یا    سرور 2  

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۳/۲ مگابایت) :   سرور 1    یا    سرور 2

 

خاندان خمینی اش گم شد

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

قسمتی از وصیتنامه حاج سید احمد خمینی :

"به حسن و برادرانش اين توصيه را می نمايم كه هميشه سعي كنند در خط رهبری حركت كنند و از آن منحرف نشوند كه خير دنيا و آخرت در آن است و بدانند كه ايشان موفقيت اسلام و نظام و كشور را می خواهند. هرگز گرفتار تحليل های گوناگون نشوند كه دشمن در كمين است "

 

یادتان هست ؟

سال قبل این روزها حال و هوای خاص خودش را داشت که خاطراتش به این زودی ها از ذهن مردم پاک نمی شود . البته آن موقع هنوز جنبش سبز به طور کامل ماهیت اصلی خودش را نشان نداده بود و به جنبش قهوه ای تبدیل نشده بود.

یکی از این خاطرات مناظره کاندیده ها بود که سبک جدیدی در تبلیغات انتخاباتی محسوب می شد. هر چند به اندازه کافی به این مناظره ها پرداخته شده و بازتاب چشمگیری در جامعه داشته ولی مرور این خاطرات همچنان شیرین و ارزشمند است. در ثانی هنوز هم به بسیاری از موارد مطرح شده در مناظره ها پاسخ قانع کننده ای داده نشده است.

از ضعف های این مناظره ها می توان به مجری گری ضعیف و وقت ناکافی ۴۵ دقیقه که برای هر کاندید اختصاص داده شده بود ، اشاره کرد. اما عمده ترین ضعف این مناظره ها این بود که موضوع بندی نشده بود یعنی هر نامزد در تقریبا ده دقیقه وقت خود از موضوعاتی صحبت می کرد که گاها ربطی به صحبت کاندید مقابل نداشت یا اگر هم داشت آنقدر با فاصله بود که قضاوت را برای بیننده سخت تر می کرد. هر چند این مناظره ها تاثیرات خود را در جابجایی آراء داشت اما اگر این موارد رعایت می شد تاثیرات بیشتری در آراء نمود پیدا می کرد.

بعد از مناظره دکتر احمدی نژاد و مهندس موسوی کل مناظره را به صورت موضوع بندی شده و طبقه بندی شده به صورت یک فیلم تدوین کردم و در اختیار چند تا از ستادهای مردمی قرار دادم . سه قسمت از قسمت پایانی این فیلم که در واقع جرئی از نتیجه گیری فیلم  محسوب می شود را انتخاب کردم و برای دانلود قرار دادم:

قسمت اول شامل بحث مدرک دکترای آقای خاتمی، دانشجویان ستاره دار و مدرک تحصیلی خانم رهنورد هست که با آهنگ زیبای " سر اومد زمستون " همراه شده است:

دانلود قسمت اول با فرمت ۳gp (حجم : ۴/۳ مگابایت) :      سرور ۱    یا   سرور 2  

دانلود قسمت اول با فرمت wmw (حجم : ۹/۱۱ مگابایت) :  سرور ۱    یا   سرور 2

 

قسمت دوم که ادامه قسمت اول است شامل بحث سیاست خارجی دولت نهم و ۸ موردی که در رابطه با دولت آقای موسوی مطرح شد و بی پاسخ گذاشته شد:

دانلود قسمت دوم با فرمت ۳gp (حجم : ۶/۳ مگابایت) :       سرور ۱    یا   سرور 2

دانلود قسمت دوم با فرمت wmw (حجم : ۱/۱۴ مگابایت) :   سرور ۱    یا   سرور 2

 

قسمت سوم هم مربوط پرونده آموزشی خانم رهنورد است که به صورت جمله به جمله ( یک جمله توسط دکتر احمدی نژاد و یک جمله توسط مهندس موسوی ) تدوین شده که با سرودی به سبک یار دبستانی من همراه شده است:

دانلود قسمت سوم با فرمت ۳gp (حجم : ۲ مگابایت) :   سرور ۱    یا    سرور 2

دانلود قسمت سوم با فرمت wmw (حجم : ۳/۵ مگابایت) :   سرور ۱    یا    سرور 2 

 

گزارش دیدار مهندس با تروریست ها

میرحسین موسوی با نمایندگان چند گروهک تروریستی دیدار کرد . در این دیدار مهندس موسوی ضمن شنیدن سوالات و نظرات این تروریست ها به بیان دیدگاه های خود پرداخت .

در ابتدای این دیدار مهندس موسوی ضمن ابراز تاسف از اینکه فضا روز به روز برای تروریست ها تنگ تر می شود افزود : من میرحسین موسوی به صحنه آمدم چون روندهای موجود را برای تروریست ها نگران کننده یافتم ، آمده ام  تا با تشکیل دولت تروریستی مدافع تروریست غیر دولتی باشم ، آمده ام تا وسیله ای باشم برای بازگرداندن اقتدار و عزت تروریست ها ، آمده ام تا با تنش زدایی روابط بهتری میان کشورمان و تروریست ها بر قرار کنم ، آمده ام تا حمایت از ترورها را دغدغه هر روز جنبش سبز قرار دهم ، آمده ام تا حامی تروریست ها باشم همان هایی که فشار اسلحه قامتشان را خم کرده و سیاست های ضد تروریستی عزتشان را نشانه رفته است ، امیدوارم نتیجه فعایت های تروریستی آتی که به مدد همه تروریستهای شایسته کشور انجام می شود پاسخی مناسب به اعتماد کسانی باشد که اینجانب را در خور حمایت یافتند ....

در این حین یکی از تروریست ها به منظور اعلام حمایت از جنبش سبز خود را منفجر کرد. میرحسین که به شدت تحت تاثیر این حادثه قرار گرفته بود افزود : ملاحظه فرمودید ؟ یکی نفر دیگر به شهدای جنبش سبز افزود شد . واقعا نظام تا کی می تواند عامل کشتار این جوانان عزیز باشد . همه حضار برای شادی روح این تروریست فریاد زدند : بیب بیب هورا ..... بیب بیب هورا .....

موسوی ادامه داد : وقتی قوه قضائیه از طرفداری تروریستهای خداجو به سمت طرفداری از مردم بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری شما را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. آیا این است آن عدلی که به دنبالش بودیم ؟ واقعا این است ؟ نه ... این است ؟ نه.... شما بگید ....این است؟

در این هنگام همه افراد حاضر در جلسه در حالی که تیر هوایی شلیک می کردند یکصدا فریاد زدند : نه این نیست ..... نه این نیست.....

در میان شلیک این تیرهای هوایی یکی دیگر از تروریست ها که از سقف آویزان شده بود و به صحبت های مهندس گوش می داد کشته شد . مهندس باز هم تحت تاثیر قرار گرفت و گفت : واقعا ما تا کی باید شهید بدهیم ؟ من خواهش می کنم برای خانواده این شهید جدید جنبش سبز گل بفرستید و از آنها دلجویی کنید . حضار هم یکصدا فریاد زدند : تروریست باغیرت ..... حمایت حمایت

 عکس یادگاری خانواده موسوی پس از حمایت علنی از گروهک های تروریستی :

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

وی در ادامه افزود : آیا صدا و سیمای کنونی ملی است؟ آیا تروریست ها می توانند در آن حرف بزنند؟ در صدا و سیمایی که با این همه تهمت و حرف های یک طرفه می خواهند مسئله خاصی را به صورت ضد ترور در جامعه جا بیندازند، آیا می توان گفت این کانال ملی است؟ نه .... جان من شما بگید .... می توان ؟

وی ادامه داد : اینکه پس از این همه تلاش من و جنبش سبز شما عزیزان نتوانید بدون دردسر یک عملیات ترور ساده انجام دهید گویای این مطلب است که نظام حاضر نیست از خود انعطاف نشان دهد و ما مجبوریم در مقابل نظام بایستیم .

در این هنگام یکی از تروریست ها پرسید : "مگه تا حالا داشتید چی کار می کردید ؟ " که به سرعت توسط سرکرده خود مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد ، میرحسین هم ضمن تکان دادن سر خود به نشانه تایید این اقدام گفت : تا کی باید در راه مبارزه برای آزادی شهید بدهیم خدا می داند و سپس گریست .

وی با چشمانی اشک آلود عنوان کرد: همانطور که می دانید همسر من قرآن پژوه است ، ایشان در رساله دکترای خود که ده سال هم برایش زحمت کشیده است به این نتیجه رسیده است که اقدامات تروریستی شما عزیزان نه تنها هیچ منافاتی با قرآن ندارد بلکه برای بقای جنبش سبز خیلی هم خوب است بلکه لازم است.

میرحسین در پاسخ به یکی از تروریست ها که خواستار تعدد رسانه ها برای افزایش آگاهی جنبش تروریستی و ایجاد رسانه هایی متعلق به جنبش سبز شد، خاطرنشان کرد: همه در مورد افزایش آگاهی ها باید تلاش و کمک کنند و ما هم به نوبه خود به این مساله فکر می کنیم.

یکی از افراد که از این همه حمایت مهندس ذوق زده شده بود ، برای تشکر از ایشان با استفاده از آر پی چی تعدادی از حضار را ناپدید کرد . میرحسین به بقل دستی اش گفت ببین چند نفر بودن به آمار شهدای جنبش اضافه کنیم.

در ادامه این دیدار که خانواده عبدالمالک ریگی نیز در آن حضور داشتند مهندس موسوی ضمن دلجویی از خانواده ایشان اظهار داشت که هیچگاه تصور نمی کردم کار نظام اسلامی به جایی بکشد که مجبور بشویم عبدالمالک را در زندان ببینیم . ما نباید با این دستگیری ها و برخوردهای ناجوانمردانه روحیه خود را از دست بدهیم بلکه لازم است با صبر و استقامت به آینده این ترورها امیدوار باشیم . وی در ادامه برای آزادی هر چه زودتر برادران ریگی از زندان دعا کرد. این در حالی بود که حضار شعار می دادند " عبدالمالک ، عزیزم ، رایت رو پس می گیرم "

در این هنگام یکی از تروریستها دستش را به پیشانیش کوبید و گفت : آخ آخ .... اصلا یادم نبود .... در این ساختمان بمب کار گذاشته بودم ، ساختمان تا یک دقیقه دیگه میره رو هوا ....

مهندس موسوی ضمن اینکه سعی می کرد آرامش خودش را حفظ کند عنوان کرد : دوستان.... چیزه ....هر چند چیز ما از چیز بقیه چیزتر نیست .... اما برای اینکه مجبور نباشیم چیز کنیم .... یعنی به شهدای جنبش چیز بپیوندیم، چیز می کنم .... یعنی پیشنهاد می کنم خیلی زود اینجا را چیز کنیم.

 

بن بست

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

دیدی ای کوته نظر از چاله افتادی به چاه        این سزای نابجا الله اکبر گفتن است

 

جدال با فتنه گران

بازی جدال با فتنه گران

در این بازی باید با استفاده از سلاح بصیرت فتنه گران را نابود کنید :

دانلود مستقیم بازی (حجم : ۲/۴ مگابایت) :  سرور ۱    یا   سرور 2

(راهنمای بازی : کلید f1 )

بعد از گزارش خبرگزاری ایرنا مبنی بر توزیع این بازی به صورت سی دی در چند شهرستان ، این خبر در خیلی از سایتها قرار گرفت اما نکته جالب توجه این بود که سایت های ضد انقلابی مانند جرس و بالاترین به گونه ای اقدام به درج این خبر کردند که تهیه و توزیع این بازی را کار دولت یا حکومت تداعی می کرد.

کلا اخبار این سایتها به گونه ایست که مثلا وقتی چند نفر از حامیان خود در یک جا جمع می شوند آن را یک تظاهرات مردمی با جمعیت بسیار بالا می دانند ولی تظاهرات میلیونی ملت ایران را یک تظاهرات حکومتی و دولتی قلمداد می کنند و سعی در سانسور آن دارند.

رادیو فردا هم در گزارشی مضحک ساخت این بازی را معنا و مفهومی بيش از طراحی يک بازی کامپيوتری ساده دانست و از قول یک استاد روانشناسی اعلام کرد : طراحان اين بازی خاص همان کسانی هستند که افزايش خشونت در جامعه را دنبال می کنند !!

من نمی دانم توزیع این بازی کار چه کسانی بوده اما مطمئنم یک اقدام کاملا مردمی بوده (به قول این سایتها لباس شخصی ها ، چون این رسانه ها عادت دارند به مردم لباس شخصی بگویند ، دروغ هم نمی گویند بالاخره مردم لباسشون شخصیه دیگه ! )

نکته دیگر هم اینکه وقتی طراحی و توزیع یک بازی خیلی ساده که درست کردنش یکی دو ساعت بیشتر طول نکشیده این همه بازتاب دارد٬ نشان دهنده این مطلب است که چقدر در این زمینه ها کم کاری صورت گرفته است.

 

اگر با من نبودش هیچ میلی ...

 برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

میر آدولف 2

کلیپ طنز میر آدولف ۲

در این کلیپ میر آدولف موسوی برای طرفداراش سخنرانی میکنه

از آنجا که این کلیپ زبان اصلی است حرفهای میر آدولف رو زیرنویس کردم

 البته سخنرانی طولانی بود ولی برای اینکه حجم کلیپ زیاد نشه مجبور شدم 

خلاصه سخنرانی رو ترجمه کنم

 دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۷/۳ مگابایت) :     دانلود  

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۲/1۶ مگابایت) :  دانلود   

 بعد از ساخت این کلیپ بچه های آلمان پیغام فرستاده بودند که غلط کردی میرحسین رو با هیتلر مقایسه کردی ٬ هیتلر هرچقدر آدم پست و دیکتاتوری بود لااقل یه وطن پرست واقعی و بیگانه ستیز بود ٬به مردم خودش دروغ نمی گفت و باهشون روراست بود ٬ میرحسین چی ؟! منم که دیدم جوابی ندارم بهشون بدم  ازشون کلی معذرت خواهی کردم و قول دادم دیگه به هیتلر از این بی احترامی ها نکنم !

 

دودره باز

کلیپ طنز دودره باز

با حضور افتخاری محمد خاتمی در نقش دودره باز :

دودره باز،دروغ نساز،قصه نباف،چاره نساز،آخر خط تو باختی باز

 

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : ۶/۱ مگابایت) :    دانلود

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۹/۳ مگابایت) :  دانلود

 

پیشنهادها و پیش بینی های وقایع امسال

سلام عید شما مبارک ، تا باشه از این سالها

فکر می کنم امسال دیگه تب مسائل سیاسی نسبت به سال گذشته پایین بیاد و اوضاع کم کم به حالت عادی خودش برگرده و به طور کلی امسال هیجان کمتری داشته باشیم  تازه ممکنه این همه سوژه سیاسی برای خندیدن هم نداشته باشیم

وای اگر شیخ و مهندس دیگه بیانیه ندهند باید به کی بخندیم ؟ فکر کنم افسردگی بگیریم

راستش من برای صدا سیما چند تا پیشنهاد دارم ، می تونه امسال به جای این سریال ها و فیلم های گاهاً بی خود ، از شیخ و مهندس و .... استفاده کنه تا روحیه مردم شاد بشه و کلی بخندند ٬ مثلا هر شب یه مناظره بین افراد زیر بذاره :

شیخ و مهندس ٬مهندس و شیخ٬ شیخ و آراء باطله ٬شیخ با خودش ، دکتر خاتمی و دکتر رهنورد ٬ ممد تمدن و سوروس ٬ و ....

یا شبکه قرآن بیاد تفسیر سوره منافقین رو از زبان خانم رهنورد (که صد البته قرآن پژوه هم هستند) پخش کنه

یا اینکه شبکه جام جم بیاد مناظره های میرحسین رو پخش کنه ٬ بیچاره انگلیسی زبان ها با خودشون میگن این آقا چقدر میگه پنیر (cheese) !

یا اصلا به شیخ بگن بیاد هر شب یه درس کتاب فارسی رو از رو بخونه ٬ یه شب تصمیم کبری ، یه شب حسنک کجایی .... ببینیم چند تا غلط داره یا اینکه از صبح تا شب بهش وقت بدن ببینیم چند بار میگه " به شما که عرض کنم، الان من چقدر وقت دارم؟ "

پیشنهادها زیاده ، حالا من سعی می کنم همش رو به صورت کتبی خدمت مهندس ضرغامی بفرستم

پیشنهاد می کنم امسال اسم جنبش سبز رو بذاریم جنبش قهوه ای ٬ همینطوری گفتم ٬ فقط برای تنوع ! بالاخره هر سال یک رنگی مده دیگه !

یه پیشنهاد دیگه هم دارم ٬ این جنبش بجای اینکه بیاد در روزهای ملی و انقلابی تظاهرات و اعتراض کنه ، امسال بیاد یه روزهایی رو برای خودش مستقل داشته باشه ٬ مثلا :سالگرد روزی که آقای خاتمی موفق شد مدرک دکتراش رو بگیره ٬ سالگرد روزی که میرحسین برای اولین بار گفت "چیز" ٬ سالگرد روزی که خانم رهنورد به عنوان روشنفکرترین زن ایران انتخاب شد ٬ سالگرد روزی که  آقای کروبی از شهرام پول گرفت ٬ خلاصه مناسبت زیاده ٬ مهم اینه که مستقل بشن 

فکر می کنم امسال شرکت Adobe  نسخه جدید فتوشاپ رو تولید نکنه چرا که مسئولین اون با دیدن  توانایی ها و کارایی هایی که نسخه فعلی برای جنبش سبز داشته احتمالا همین نسخه رو تا ده سال دیگه تمدید کنند !

احتمال داره امسال میرحسین و رهنورد از هم طلاق بگیرند ، چرا ؟ خوب برای اینکه با توجه به ریزش هوادارن میرحسین احتمالا ایشون هوس کنه رای چند تا استان رو برای خودش جمع کنه ٬ راهش چیه ؟ خوب باید داماد اون استان ها بشه دیگه (اصلا مگه راه دیگه ای هم جز این هست دیگه ؟) اونوقته که باید چند تا زن دیگه بگیره دیگه ..... رهنورد هم که دیگه روشنفکرترین زن ایران دیگه .... خوب دیگه .... دیگه نداره دیگه

فکر کنم امسال شیخ با اعضای حزب مشارکت و مجاهدین که دستگیر شده بودند حسابی دعواش بشه ٬ چرا ؟ چون داره هی بگه که بعله به اونها در زندان تجاوز شده ٬ اونها هم که سیب زمینی بی رگ نیستند یهو دیدی عصبانی شدند یه حرفی به شیخ زدند خدایی نکرده نارحت شد ، مثلا گفتند برو تا نیومدیم خودمون بهت ..... حتما شیخ هم در جوابشون میگه : به شما که عرض کنم، الان من چقدر وقت دارم فرار کنم؟

خلاصه امسال از این جور حوادث زیاد اتفاق می افته ، حالا جدای از این مسائل امیدوارم امسال هر چی که به خیر و صلاح این مملکت هست اتفاق بیافته و همه بتونیم در یک کشور امن و آباد ٬صمیمانه و متحد در کنار یکدیگر زندگی کنیم. 

 

چند سال بعد در چنین روزی ...

فکر می کنید سه چهار سال بعد چه خبرهای مهمی در تیتر رسانه های کشور باشه ؟ من همش رو براتون پیشبینی کردم :

میرحسین موسوی امروز جشن سی و دومین ازدواج خود را بر پا کرد . موسوی در این مراسم برای میهمان ها سخنرانی کرد و گفت : حالا دیگه خیالم راحت شد ، چون از هر استان یک زن دارم و داماد تمام مردم ایران حساب می شوم بنابراین برنده قطعی انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری با نسبت آراء بسیار زیاد اینجانب هستم وگرنه باز هم تقلب شده است. وی همچنین با قدردانی از خانم رهنورد که بخاطر آینده جنبش سبز حاضر شده سی و یک هوو را تحمل کند ابراز امیدواری کرد بزودی بتواند مدارک تقلب چهار سال پیش را افشا کند.

مهدی کروبی ادعا کرد به خودش تجاوز شده است. وی که در یک آسایشگاه روانی سخن می گفت عنوان کرد : ......(ببخشید نمیشه بنویسم چی عنوان کرد).گفتنی است کروبی در طی این چهار سال ادعا کرده است به نیمی از مردم ایران تجاوز شده است. دکتر معالج وی حال شیخ را بسیار وخیم گزارش کرده است و از مردم ایران خواسته است برای شفای او دعا کنند.

فائزه هاشمی پس از چهار سال موفق شد یک مغازه کوچک ساندویچی باز کند . وی افزود : از آنجا که من در زندگی شخصی خود کلی مشکلات مالی دارم با جمع کردن پولهایم در این چهار سال و کلی قرض و قوله بالاخره موفق شدم این مغازه را راه بیاندازم. وی درباره علت این کار گفت : در طول این چهار سال دائم مجبور بودم به خیابانها بیایم و ساندویچ بخرم ولی حالا خیالم راحت شده است.

مهدی هاشمی بالاخره پس از چهار سال موفق شد اولین واحد درسی دکترای خود را در انگلستان پاس کند. وی از چهار سال پیش برای گرفتن مدرک دکترا در انگلستان زندگی می کند. هاشمی ابراز امیدواری کرد که به همین سرعت بتواند واحد های باقیمانده را پاس کند و به ایران بازگردد.

علی مطهری اعلام کرد تمام مشکلات چهار سال گذشته به مناظره احمدی نژاد و موسوی برمی گردد. وی عنوان کرد : نه تنها مشکلات فعلی بلکه تمامی مشکلات تاریخ ایران و جهان بخاطر این است که آقای احمدی نژاد در آن مناظره از آقای هاشمی انتقاد کرد. وی افزود : اصلا می دانید آدم چرا آن میوه ممنوعه را خورد و به زمین رانده شد ؟ تقصیر همین احمدی نژاد است که در مناظره به هاشمی مظلوم حمله کرد. وی در پایان از احمدی نژاد خواست که بیاید معذرت خواهی کند تا تمامی مشکلات حل شود.

عطا الله مهاجرانی به دلیل اجرای مهریه همسر دهم خود متواری شد. همسر دهم وی که متوجه شده است مهاجرانی باز هم با زن دیگری ارتباط دارد مهریه اش را به اجرا گذاشته است.

اکبر گنجی عضو اتاق فکر جنبش سبز طی مصاحبه ای با بی بی سی وجود خودش را نفی کرد. وی در این مصاحبه گفته : در واقع الان که من دارم با شما صحبت می کنم وجود ندارم. در طول این چهار سال گنجی وجود خدا ، پیغمبر ، امامان ، جهان هستی و مردم دنیا را نفی کرده بود. 

جنبش سبز دوباره اعلام موجودیت کرد. به دلیل اینکه در این چهار سال این جنبش حمایت تمامی هواداران خود را از دست داده بود و عملا از بین رفته بود ، مجبور شد دوباره اعلام موجودیت کند.

 

برادر رفتگر ...

 

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

دکتر انوشه و تحلیل تکیه کلام چیز

کلیپ تحلیل جالب دکتر انوشه

در مورد تکیه کلام هایی مانند چیز توسط بعضی ها :

 

دانلود با فرمت ۳gp (حجم : 2 مگابایت) :        دانلود

دانلود با فرمت wmw (حجم : ۹/۴ مگابایت) :   دانلود

 

این بود ...

 

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

تذکره شيخ ميرزا ميرحسين موسوی

آن صاحب آراي نديده، گوينده اقوال عديده. آن مرد ادب دارِ ادب دوست، آن کس که خورد خربزه با پوست. آن صاحب گفتار تند و تيز، در پاسخ هر سوال بگفت چيز.  آن يک ز جمع سران فتنه، آن پيرو آزادي و دشنه. آن شمارنده آراي تقلبي، همراه شيخ مهدي کروبي. آن عضو گروه نخشب طرفدار شوروي، آقا ميرزا مير حسين موسوي(کثر ا... طرفداره).

 از دارندگان زمام بود و وقت انقلاب در حمام، جوياي نام بود و دنبال ستاره بختش روي بام و از اين رو در دام و براي اجانب رام و گويند دليلش اين که خام بود. خدايش هدايت کناد.

 نقل است روزي در کوي و برزن همي مي­گشت و خلايق را نظاره همي­ مي­کرد. ناگاه ديد که کسي به کس ديگري گفت: "بد". ميرزا از کوره در رفت و نزد کس اول شد و گفت: اي مردتيکه، بي­پدر، عوضي، نفهم، بي­شعور، احمق، خرافاتي، دروغگو، خر،... چرا فحش مي­دهي؟ و آن سه نقطه سه روز و سه شب طول کشيد تا به علامت سوال رسيد و او بس کرد. از بس او با ادب بود و ادبش به ز دولتش.

 در خبر آمده که در کودکي چون ميان او هم­سالانش دعوا بالا مي­گرفت و سخت آشفته مي­شد، هيچ نمي­گفت الا اينکه کاغذ و دوات برداشته قيافه او را کشيدن مي­گرفت و بدين طريق حرف دل مي­زد و مبارزه مي­نمود. چون آتش انقلاب بالا گرفت، او را گفتند تو با انقلاب چه کار کني؟ او هم گفت همان کنم که کردم و من هنوز در همان طريقتم. پس نمايشگاه نقاشي برگزار کرد و ساواک را از اين کار او چنان خشم آمد که ديگر انقلابيون را گرفت و سيخ در چشم کرد و چوب کوفت و با ذغال قليان سوزاند و... کشت. واين در حالي بود که آقا ميرزا ميرحسين سخت به مبارزات خود ادامه مي­داد!

بقیه تذکره در ادامه مطلب

ادامه نوشته