منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز
منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز

گزارشگر اعصاب خرد کن اصفهانی!

بازی پرسپولیس و ذوب آهن در حال برگزاری است؛ مجری چنان حرف می زند که انگار مردم دور از جانشان، خر هستند و منتظرند تا او نظرات کارشناسی خود را ارایه کند و تا دیگران چشم بسته قبول کنند؛ توجه بفرمایید:

1- رحمان احمدی را این روزها کارشناسان با مهدی رحمتی مقایسه می کنند!!!

کدوم کارشناس چنین نظری داده؟

2- رجب زاده با توپ راهی اوت شده، رضا حقیقی بین راه، روش خطا می کنه! گزارشگر می گه: اگه حقیقی خطا نمی کرد، یه حمله خطرناک صورت می گرفت!

دارم فکر می کنم که راست می گه! اگه خطا نمی شد، توپ که اوت نمی رفت، دفاع پرسپولیس هم که بوق بود، نیلسون هم که دوغ بود، فقط مونده که علی دایی رو دریبل بزنه!

3- فکر می کنم که خطای هند گرفته شد!!!

مطمئن نیست! فقط فکر می کنه! معلوم نیست برای گزارش، حواسش به بازیه، یا جای دیگه؟!

4- از این فاصله حقیقی و دهنوی خیلی به هم شبیه اند!!!

احتمالاً منظورش اینه که هر دو تا یه سر و دو گوش هستند!!! وگرنه نه قیافه شون شبیه هم هست، نه استیل بدنی شون!!!

5- خطای واضح روی محمد عباس زاده، عصبانیت مجری: داوری های سعید مظفری زاده برای پرسپولیس بد نبوده!!!

البته اینها مواردی بود که در این بازی شنیدم! تازه عندالهی این دفعه کمتر روی اعصاب ما هم راه رفت! بازیهای قبلی که مثلا تیم اصفهانی 70دقیقه تحت فشار بود، با کمال پررویی می گفت، تا حالا که فلان تیم، 60دقیقه فشار آورده و 6تا موقعیت رو هم از دست داده!!! این بازی خدا رو شکر از این حرفها نزد!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد