منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز
منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز

شکنجه در اتاق 7 در 9

سرکار خانم رکسانا صابری، جاسوس آمریکایی و فروشنده مشروبات الکی، در جدیدترین اظهاروجوشون فرمودند: «در ایران و در بازداشتگاه، مرا شکنجه بدنی ندادند، اما دچار شکنجه ای شدم بنام شکنجه ی سفید، یعنی در یک اتاق کوچک 7 در 9 در بازداشت انفرادی بودم!!»

سرکار علیه، وقتی اتاق 63متری را اتاق کوچک می شمارند، باید منتظر بود و دید که منزل ایشان چند متری است!!! مثل اینکه هنوز خبر ندارند که بسیاری از مرم در خانه های 50 متری _ در هر گوشخ ای از دنیا که می خواهد باشد _ زندگی می کنند! احتمالا ایشان باید همچون انسان های اولیه قدی بلند و در حدود بیش از 20 متر داشته باشند که اتاق 63 متری را کوچک شمرده اند! با این وصف اگر همچون انسانهای اولیه باشند.

نتیجه: ایشان همچون انسان های اولیه قد بلند، ولی با مغز بسیار کوچک هستند!

نتیجه اخلاقی: مسئولین و مردم از کسی با این عقل کوچک انتظار زیادی نداشته باشند!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آزاد یکشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، مطلب مفیدی بود . خوشحال می شوم به من هم سری بزنید . موفق و سربلند باشید . آزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد