منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز
منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز

خدا به داد برسه!

به این بریده خبر توجه کنید: «رییس ستاد ساماندهی بیماران روانی مزمن سازمان بهزیستی کشور با بیان این که یک تا 5 /1 درصد از افراد جامعه دچار اسکیزوفرنی هستند، تاکید کرد: به دلیل وضعیت روحی و روانی این دسته از بیماران که دچار توهم و اختلال در قضاوت شده و باید تحت درمان‌های شدید قرار بگیرند، «ازدواج» تجویز نمی‌شود.»

1- همین کم مونده بود! از فردا همه رو باید به یه چشم دیگه نگاه کرد! کی می دونه، کسی که از بغلت داره رد می شه، روانی هست یا نه؟

2- این عده ای که جناب رییس ازشون یاد کردن، احتمالا تولید کننده قرص X هستند! البته از کجاشون نمی دونم!

3- فکر کنم این جناب رییس هم باید جز این یک تا یک ونیم درصد باشه!‌ آخه مرد حسابی، کی به آدم روانی زن می ده؟! یا کدوم مردی با یه زن روانی حاضر ازدواج کنه؟! نمونه اش همین خانم «سوآ» تو فیلم خواهر دوست داشتنی من!!!! خودش رو کشت آخر کاری «گانگ وو» بهش جواب مثبت نداد که نداد!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد