منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز
منم و خودم

منم و خودم

گاهنامه طنز

منم و خودم

به نام خدا

آدما بعضی وقتها با خودشون حرف می زنند! بعضی هاشون تو دلشون، بعضی ها جلوی آینه و بعضی وقتها یواش و بعضی وقتها هم با صدای بلند!!!

من از اون دسته آدم ها هستم که می خوام با صدای بلند حرف بزنم! شاید صدام به جایی نرسه، اما حداقل دلم خنک می شه!

سعی می کنم که مطالبم رو جذاب بنویسم! هر چند می دونم که طنزپرداز خوبی نیستم، اما به هرحال سعی ام بر همینه! تا هم تلنگری باشه برای کسانی که می خونن و هم دلخنکی باشه واسه ی خودم!

انتظار ندارم که وبلاگم پربازدید باشه! اصلاً برای چی باید پربازدید باشه! هرچی خلوت تر بهتر! اگه یه نفر بیاد و مطالبم رو بخونه، خیلی بهتر ازاینه که 1000 نفر بیان و کامنتهای بی مصرف بذارن و بدون مطالعه برن!

«اِه! ول کن دیگه! به تو چه که من نویسنده نیستم! مهم اینه که مثل خیلی ها می خوام چرت و پرت بنویسم!» این جواب ندای درونی ام بود!

نظرات 4 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ http://sf22761.blogsky.com

به جمع وبلاگ نویسان خوش اومدی
بلند بلند حرف بزن
داد بزن اصلا
نگران نباش
اینجا کسی صداتو نمیشنوه.
من سحرم
خوشحال میشم مطالب هم رو بخونیم

حسام سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:13 ب.ظ

دقیقا درست گفتی: داری چرت و پرت می نویسی!

گفتم که: من هم یکی از شما ها!! این همه چرت و پرت طرفدارای سبز نوشتن، حرفی زدیم؟ حالا ما هم برعکس شما یه چیزی گفتیم! این که درد نداره!

رها سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://last-shop.mihanblog.com/

سلام
وبلاگ خوبی دارید
مایل به تبادل لینکم اگه دوست داشتید منو با منام خرید اینترنتی لینک کنید و بهم خبر بدید تا لینکتون کنم
مطمئن باشید لینک می شید
قول می دم --- قول مردونه

Www.AsanHit.com سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.asanhit.com

salam

system clicki AsanHit

ba residan be 7 hezar toman

darkhast porsant bedid

tagriban ba amare 100 rozane

har hafte

hamin alan shoro konid

agar shomare hesab nadarid

post mikonim pol ra

montazerim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد